Η παράσταση με τα πιο πολλά κέρδη και την απόλυτη πιστότητα στην «αναπαραγωγή» της μέσα στον χρόνο;
Το μυαλό του αναγνώστη εύλογα θα πάει στον Άμλετ του Σαίξπηρ ή στο έργο κάποιου άλλου καταξιωμένου Βρετανού συγγραφέα. Αυτό είναι λάθος. Η ολιγοήμερη «παράσταση» που δίνεται κάθε χρόνο και αποδίδει τεράστια κέρδη είναι αυτήν της «Κλαίουσας Αγγλίδας». Μια παράσταση που κάνει το Broadway να φαίνεται φτωχογειτονιά. Μια «παράσταση» «σκηνοθετημένη» από τους καλύτερους του «είδους». Σκηνοθετημένη από πράκτορες μυστικών υπηρεσιών, «έγκριτους» δημοσιογράφους διεθνών ΜΜΕ και βέβαια πλούσια golden boys γνωστών βρετανικών εταιρειών.
Αν κάποιος κάνει μια στοιχειώδη έρευνα στα συμβαίνοντα θα διαπιστώσει ότι κατά τα «σύμπτωση» οι Άγγλοι «θυμούνται» ότι οι Έλληνες βίαζαν τις κόρες τους ή ξυλοκόπησαν μέχρι θανάτου τους γιους τους περί τα τέλη Νοεμβρίου. Κάθε φορά δηλαδή που «πλησιάζει» ο Δεκέμβρης οι Άγγλοι θεωρούν χρήσιμο να «θυμηθούν» και να ενημερώσουν το παγκόσμιο κοινό για την «βαρβαρότητα» των Ελλήνων.
Περίεργο ε; Καθόλου. Γιατί συμβαίνει αυτό πάντα την ίδια εποχή; Γιατί τον Δεκέμβριο οι μεγάλοι Βρετανοί tour operator κλείνουν τα «συμβόλαια» της κάθε νέας τουριστικής σεζόν. Θεωρούν χρήσιμο για αυτούς να εκβιάσουν και να στριμώξουν» τους Έλληνες τουριστικούς επιχειρηματίες προκειμένου να εξασφαλίσουν τις «τζάμπα» τιμές που επιθυμούν. Το αποτέλεσμα αυτής της «παράστασης»; Η χώρα των Ελλήνων έχει λιγότερα έσοδα από το δικό της τουριστικό κεφάλαιο από αυτά που εισπράττουν αυτοί που κατοικούν τον «λασπότοπο» της Μάγχης. Οι Έλληνες τουριστικοί επιχειρηματίες του Αιγαίου έχουν λιγότερα έσοδα από τους Βρετανούς τρωγλοδύτες των τουριστικών υπογείων του Λονδίνου.
Χάρη σε αυτές τις ανάγκες «στήνεται» κάθε χρόνο την ίδια εποχή. Απλά όπως κάθε παράσταση που σέβεται τον εαυτό της και αναζητεί την «επιτυχία» θέλει τα γνωστά «συστατικά» της. Θέλει αίμα, σπέρμα, και δάκρυα. Θέλει «ήρωες» και «αντιήρωες». Θέλει θύματα για να συγκινηθεί το παγκόσμιο κοινό από τα κλάματα μιας δυστυχούς μάνας. Αυτά περιλαμβάνει μια «καλή» παράσταση και αυτά δεν θα μπορούσαν να λείπουν και από την σημερινή. Μιλάμε για υπερπαραγωγή που περιλαμβάνει στοιχεία από τα όλες τις γνωστές «επιτυχίες» στο σύνολο του χρόνου.
Ξαφνικά το παγκόσμιο κοινό είδε μια Αγγλίδα να θρηνεί τον αγαπημένο γιο της. Την είδε σαν σύγχρονη Κλυταιμνήστρα να καταριέται τους φονιάδες του παιδιού της. Την είδε σαν μια «ικέτιδα» να ζητά την «τιμωρία» των θεών. Ποιους καταριόταν; Τους «βάρβαρους» Έλληνες. Τους Έλληνες που δεν σεβάστηκαν «αυτό» που τους έστειλε ή ίδια.
Η σημερινή Αγγλίδα μάνα που θρηνεί δεν έχει ευθύνες; Γιατί να την συμπαθήσουμε περισσότερο από κάποιες άλλες; Απλά επειδή σε εκείνες δεν τους έτυχε το «κακό»;
Αυτό είναι το πρόβλημα.
Από καθαρή σύμπτωση γυρνάνε οι Άγγλοι στην πατρίδα τους.
Ο πραγματικός περίγελος του Πλανήτη.
Από την «μυρωδιά» τους εντοπίζεις. Αν τους ψάχνεις θα τους βρεις από την μυρωδιά του κατουρημένου, του χεσμένου ή του δαρμένου.
Παντού κάνουν τα ίδια και από αυτόν τον κανόνα δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί η Ελλάδα. Διακοπές κάνουν και μετράνε «απώλειες» σαν να πήγαιναν στο Ιράκ. Όσοι δεν πεθάνουν στα νοσοκομεία από ατυχήματα, μεταξύ τους ξυλοδαρμούς, ή αφροδισιακά νοσήματα κινδυνεύουν να πεθάνουν καθημερινά από πνιγμό εξαιτίας των δικών τους ξερατών. Από καθαρή «σύμπτωση» γυρνάνε οι περισσότερο αρτιμελείς στην πατρίδα τους.
Αυτά όμως δεν τα περιλαμβάνει η «παράσταση». Δεν «ανακρίνεται» η πενθούσα μάνα για τον δικό της ρόλο και την δική της συμμετοχή. Αφήνεται να κλαιει και να οδύρεται για να κερδίζουν οι βρετανικές εταιρείες. Οι ίδιες εταιρείες οι οποίες για τα ίδια συμφέροντα μετατρέπουν το κάθε δεκαεπτάχρονο Βρετανό έφηβο σε τελειωμένο μεθύστακα. Οι ίδιες εταιρείες που προφανώς δεν της επέτρεψαν να «διαμαρτυρηθεί» μέσα στην «σεζόν» και άρα κατά την περίοδο των εισπράξεών τους.
Σε αυτά τα εγκληματικά δεδομένα δεν έχει «συμμετοχή» η κλαίουσα αγγλίδα μάνα; Έκανε την αυτοκριτική της; Γιατί το δικό της παιδί και όχι αυτό κάποιας άλλης μόλις φεύγει από την πατρίδα του μετατρέπεται σε ένα μεθυσμένο, πορνομανιακό και βίαιο κτήνος; Γιατί το δικό της παιδί έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ της παιδικής εγκληματικότητας; Γιατί το δικό της παιδί έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ κατανάλωσης «χαπιών»; Γιατί το δικό της παιδί «δραπετεύει» από το σπίτι του για να πιει ότι «ορυκτέλαιο» του σερβίρουν σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του Πλανήτη; Τι του έχει ή μάλλον τι δεν του έχει προσφέρει η μητέρα του και πίνει για να «ξεχάσει»;
Αυτήν δεν έχει ευθύνη γιατί το δικό της παιδί και όχι αυτό κάποιας άλλης μάνας «ξυλοκοπείται» συστηματικά, από όλους τους λαούς σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του Πλανήτη; Αυτή δεν είχε την ευθύνη να το «διδάξει» τον σεβασμό των ανθρώπων; Ποια είναι η ευθύνη της; Να το αφήνει να αποκτηνώνεται και κάνει ότι θέλει εις βάρος όποιου θέλει και μετά να τρέχει να ζητάει τιμωρίες; Αυτήν ως μητέρα δεν «μεταφέρει» στο παιδί της το εθνικό «χόμπι» των Άγγλων που είναι να προκαλούν και να προσβάλούν τους πάντες;
Πριν δηλαδή αναζητήσεις ως γονέας την ευθύνη ενός μεθυσμένου που σκότωσε έναν άλλο μεθυσμένο πρέπει να κάνεις την αυτοκριτική σου. Να δεις γιατί ο κάθε Άγγλος –και άρα και το παιδί σου- περνάει το μεγαλύτερο μέρος των διακοπών του στα πατώματα. Όσο καλά γνωρίζουν οι Άγγλοι τα εδάφη της Ισπανίας, της Ελλάδας ή της Τουρκίας δεν τα γνωρίζουν ούτε οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες τους. Αν τους ρωτήσεις θα ξέρουν να σου απαντήσουν μέχρι και που πονάει λιγότερο όταν πέφτεις κάτω μεθυσμένος.
Αυτήν η Αγγλίδα μάνα ας κλαιει τώρα το παιδί της για να κερδίζουν οι tour operator. Ας «πουλήσει» το παιδί της σε αυτούς εφόσον είναι βέβαιο ότι της έχουν υποσχεθούν αμοιβή με το «δάκρυ». Όσο πιο πολύ «δάκρυ» τόσο μεγαλύτερο το μεροκάματο. Μπορεί να έχασε το παιδί της αλλά κέρδισε τα πέντε λεπτά διασημότητας που της προσφέρουν οι επιχειρηματίες.
Άποψή μας είναι ότι η φετινή «παράσταση» θα είναι η τελευταία. Έτσι και αλλιώς η παγκόσμια οικονομική κατάσταση και ειδικά της Βρετανίας δεν θα επιτρέψει την νέα «εκστρατεία» των μεθυσμένων στην πανάκριβη για αυτούς Ευρώπη. Τα οικονομικά δεδομένα της Βρετανίας και κυρίως η αξία της βρετανικής λίρας δεν θα τους επιτρέψουν να «εκστρατεύσουν» στην Μεσόγειο. Μάλλον τα παιδιά της Αγγλίας θα κάνουν φέτος διακοπές στην λάσπη της Μάγχης. Θα κατουριούνται, θα χέζονται και θα ξερνούνε μόνο μεταξύ τους. Το You Tube να είναι καλά και δεν θα στερηθούμε το υπερθέαμα. Θα δούμε ανθρώπους να χτυπιούνται σαν ζώα. Θα δούμε ανθρώπους να πηδιούνται δημοσίως σαν ζώα. Θα δούμε «νικητές» να λιποθυμούν στον «θρίαμβό» τους.
Ευκαιρία βέβαια και να μυηθούν εκ νέου στον αγγλικό πολιτισμό. Εφόσον δεν μπορούν να πάνε στην Ελλάδα των βαρβάρων ας πάνε στα βρετανικά μουσεία. Από την στιγμή που δεν μπορούν να ξερνούν στις ελληνικές παραλίες ας πάνε να δούνε στα βρετανικά μουσεία τα «εκθέματα» του πολιτισμού τους. Γεμάτα δεν είναι τα μουσεία της Βρετανίας από βρετανικά «εκθέματα»; Ακόμα και εκεί υπάρχουν αποδείξεις ότι ξέρασαν και κατούρησαν πάνω στα «δικά» τους εκθέματα.
Η βασιλεία του έθνους των τρωγλοδυτών τελειώνει όπως της αξίζει. Ο «πολιτισμός» του Μίστερ Μπιν και του Μπόλντρικ θα πνιγεί στα «ξερατά» του.
Αυτούς τους «πολιτισμένους» ποιος τους «εξάγει» σε όλον τον κόσμο;
Μανάδες δεν έχουν όλοι αυτοί; Μήπως αυτές οι μανάδες ήταν πολύ μεθυσμένες όταν έπρεπε να προσέχουν τα παιδιά τους πριν καταρρίψουν όλα «ρεκόρ»;